Kengkawan ( المرافقون )

Jumaat, 11 Februari 2011

Kalau anda dilahirkan pada….

Entri kali ni sambungan sigmen "saja suka-suka". Kalau anda dilahirkan pada...Nak tahu yang lepas ( klik sini ). INGAT....ni suka-suka sahaja, bukan realiti.

Kalau anda dilahirkan pada 4Hb, 13Hb, 22Hb, 31Hb

Anda adalah seorang yang amat degil dan rajin. Mungkin anda akan menjauhkan orang lain daripada anda kerana kata-kata anda. Anda seorang yang bertimbang rasa akan masalah orang lain. Anda berbakat dalam penyelidikan dan seni. Anda akan membantu ahli keluarga atau kawan-kawan yang menghadapi masalah tanpa berfikir panjang. Anda kena berhati-hati dengan orang sekeliling anda kerana mereka mungkin akan mempergunakan anda. Kawan-kawan anda akan menghabiskan masa dan wang ringgit anda dan selepas itu menjauhi daripada anda apabila anda dah tak ada nilai buat mereka lagi. Walau bagaimanapun anda tetap seorang yang sabar dan tegas

Kalau anda dilahirkan pada 5Hb, 14Hb, 23Hb

Anda sangat popular dalam komuniti. Anda boleh menyelesaikan sesuatu perkara hanya secara lisan. Anda mempunyai akal fikiran dalam menjalani perniagaan. Namun anda terlalu terburu-buru. Anda adalah seorang yang humor di kalangan kawan-kawan dan ahli keluarga. Kawan-kawan dan ahli keluarga anda juga akan minta bantuan anda apabila mereka memerlukan bantuan. Anda bukan seorang yang setia dalam hubungan percintaan. Anda suka perubahan dan kebebasan. Anda mempunyai ciri-ciri seorang pengembara dan ahli silap mata. Anda mempelajari hidup melalui pengalaman.

Kalau anda dilahirkan pada 6Hb, 15Hb, 24Hb

Anda dilahirkan untuk menikmati hidup ini. Anda tidak pedulikan apa-apa perkara dan hanya ingin berseronok dalam hidup anda saja. Anda sangat pandai dalam pelajaran dan pengurusan perniagaan. Anda seorang genius, baik hati (tapi hanya orang yang beranggapan anda orang baik), mempunyai paras rupa yang cantik atau kacak. Semua benda yang baik akan datang pada anda. Anda mengambil berat ke atas ahli keluarga dan kawan-kawan anda. Pada pandangan mereka, anda adalah seorang yang murah hati, peramah, adil saksama dan mempunyai penilaian yang tajam

Kalau anda dilahirkan pada 7Hb, 16Hb, 25Hb

Anda mempunyai daya tarikan kepada sesiapa saja. Anda adalah seorang yang realistik, yakin, gembira dan merupakan seorang yang genius dalam bidang pendidikan, muzik, seni dan nyanyian. Anda mempunyai masalah sikap iaitu panas baran. Namun demikian, anda banyak melakukan pengorbanan untuk keluarga. Anda meletakkan keluarga di tempat yang amat tinggi sekali sehingga kadang-kadang mengabaikan kebahagian diri sendiri. Anda telah dilahirkan untuk memberi sumbangan kepada dunia ini. Jadi anda seorang yang bagus dan seorang yang amat gembira

Kalau anda dilahirkan pada 8Hb, 17Hb, 26Hb

Anda mempunyai personaliti yang sangat kuat jadi tak ada orang yang memahami anda. Kepakaran anda hanyalah menuding jari pada sesuatu benda. Anda juga mengalami pelbagai dugaan dalam hidup. Semua masalah ini telah menjadikan anda lebih kuat dan tabah. Anda memperjuangkan keadilan. Kebanyakan masa anda telah dihabiskan bersama-sama dengan kawan-kawan. Anda seorang yang disiplin dalam hidup, tidak putus asa dan berani. Faktor-faktor ini telah membawa anda ke puncak kejayaan. Anda juga adalah seorang ahli pasukan, keluarga dan pejuang yang sangat bagus

Kalau anda dilahirkan pada 9Hb, 18Hb, 27Hb

Anda adalah seorang yang sangat tabah dari segi fizikal dan juga mental. Anda mempunyai penilaian yang sangat tajam. Anda juga adalah seorang yang sangat dihormati dalam komuniti. Anda adalah orang yang boleh menerima cabaran dan berjaya dalam apa jua yang anda buat. Pada usia yang muda anda selalu bertentangan dengan ibu bapa anda. Tapi apabila usia anda telah semakin meningkat anda adalah seorang anak yang taat dan hormati mereka. Anda sesuai menceburi bidang kejuruteraan atau perbankan kerana orang lain percaya dan yakin akan anda. Anda merupakan model teladan kepada orang lain.

Pesan pak long : Apapun yang dilalui sudah ketentuan ILAHI.

24 ulasan:

n@m@n berkata...

terus cari yang 8hb..hehe

pak long berkata...

salam buat naman...
cari jangey tak cari....muga demo appy sokmo...

garfield88_aini berkata...

suka2...saya punya 16hb...
nice entry...=)

Nieza berkata...

assalam pak long...saya lak lahir 14 hb...:)

pak long berkata...

salam buat ani...
moga ani appy selalu...

pak long berkata...

salam buat nieza...
rasanya 14 lagi bahagia kan..

naz berkata...

saga punya tiada pun? haha yang elok kita ambil yang tak elok kita perbaiki ya tak pak long :)

pak long berkata...

salam naz...
elok dikekalkan...caya la

aidah berkata...

Salam Pak Long,
akak lahir 12hb takde pun dalam senarai tu

Eliza Muslim berkata...

12 maneee? nak tau gakkkk :'(

yuiameera berkata...

1hb xda pon.. =(

cunndaa berkata...

wah...sharing is caring pak long..suke ngan en3 nie....

Ati Masrif berkata...

as salam pak long,

sorang anak dara kita lahir pada
25hb feb

sorang hero kecik lahir pada
27hb feb


Jom baca: Khas Untuk Semua KAUM WANITA.. mesti baca!!

pak long berkata...

salam kak aidah...
cuba akak tengok entri lepas...yg ni sambungan jer...

pak long berkata...

salam eliza...
tarikh eliza pada entri yg lepas.cuba carik keluarn lepas..

pak long berkata...

salam buat mirea...
lihat pada keluaran lepas....maap la lupa nak link..

pak long berkata...

salam buat cunnda...
kongsi ilmu yang ada..memang cun kan cunndaa...

pak long berkata...

salam buat ati...
waaa...meriah la cam tu...

+++uchi+++ berkata...

salam...uchi punya buln 5 tu mcm ada persamaan ckit je tu..bab2 bisnes tu...mmg minat pun...yg lain x sma kot :)

pak long berkata...

salam buat uchi...
cikit pun tak per...kan saja suka-suka...appy selalu

PReDicToR berkata...

daku lahir 29hb...
tp xde dalam senarai pn huhu

pak long berkata...

salam P...
cuba cek keluaran yg lepas..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

27hb =)

pak long berkata...

salam GKSB...
27 hb,,terbaikkkkkkkkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...