Kengkawan ( المرافقون )

Sabtu, 12 Februari 2011

Pelayan Bogel....

Rekaan Penulis Semata-mata.

Nah….tengok tajuk dah gempaq. Tapi ni semua rekaan semata-mata. Tak der kaitan yang meniaga atau yang di IPTS. Ini adalah gambaran apakah perasaan kita bila melihat tajuk sedemikian saban hari berada dikhalayak. Walaupun rekaan, kesan tajuk yang "ala-ala biru" macam ni boleh melariskan perniagaan. Dan kita tahu bahawa tajuk panas ni letak la mana pun pasti akan jadi tumpuan. Ok caw dulu....rogger and out...


Kata pak long : Apakah kesan pada bebudak bawah umur...?


14 ulasan:

sha berkata...

tak elok kita sogokkan anak muda dgn dunia sbnr.. rosak jadinya nnt.

garfield88_aini berkata...

sungguh memalukan...haiizzz....

pak long berkata...

salam buat sha...
betul kata sha...selalu didedahkan cam tu memang sah ada kesan kan.

pak long berkata...

salam buat ani...
haah kan..baca tajuk pun kita dah semacam kan..

Sasa Al-Sharif berkata...

ramai yg buat mcm tu. agak tak sesuai jgk

p@kcikLie berkata...

memang semacam pon paklong..."takajut kamek"...

misznanarizal berkata...

salam..media hari ni byk menunjukkan keburukan dari benda yg baek sehingga kita sendiri pun terpesong dengan sentiasa memikirkan perkara-perkara negatif.mereka menguar-uarkan menganai keruntuhan sosial tetapi mereka sendiri yang menyebabkan berlakunya keruntuhan sosial.

pak long berkata...

salam sasa...
memang tak sesuaikan...

pak long berkata...

salam P.Lie...
jangan pengsan sudah ....naya nanti

pak long berkata...

salam mis...
tu la kan..patot buat la sesuatu yg boleh mengurangkan masalah sosial

EJA berkata...

dasyat..dasyat..

pak long berkata...

salam eja...
memang dasat kan eja...

EJA berkata...

baju berlambak kena jual..tapi tak nak pakai baju..gila

pak long berkata...

haah kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...