Kengkawan ( المرافقون )

Rabu, 9 Februari 2011

Kalau Anda Dilahirkan Pada.......


Entri kali ni dinamakan sigmen "saja suka-suka". Saja nak tengok tarikh lahir dan apa makna disebalik angka tarikh lahir anda. INGAT....ni suka-suka sahaja, bukan realiti. Bahan ni sahabat aku bagi kat email, 2 minggu lepas. Banyak bilangan angka yang diberi. Tapi kali ni aku buat 3 siri dulu.

1. Kalau anda dilahirkan pada 1Hb, 10Hb, 19Hb, 28Hb

Anda sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Anda ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Anda seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Anda akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Anda tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan anda. Malah anda juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan anda. Pada masa hadapan anda adalah professional dalam kerjaya yang anda ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian anda. Anda mempunyai keluarga yang bahagia.


2. Kalau anda dilahirkan pada 6Hb, 15Hb, 24Hb

Anda disukai ramai kerana anda berperanankan Bulan dan semua orang suka akan bulan. Anda suka bermimpi siang. Anda kurang berkeyakinan terhadap diri sendiri. Jadi anda perlu membuat perubahan ke atas hidup anda. Anda adalah seorang yang sukar diramal kerana anda membuat perubahan berdasarkan masa dan keadaan. Anda juga seorang yang mementingkan diri sendiri tetapi anda mempunyai bakat dalam muzikal, seni dan komunikasi lisan. Sikap anda seperti bulan yang datang keredupan dan pudar jadi semua orang boleh mengetahui perubahan anda. Anda juga seorang yang bertanggungjawab dalam keluarga


3. Kalau anda dilahirkan pada 3Hb, 12Hb, 21Hb, 30Hb

Anda adalah seorang yang berhati keras, pentingkan diri sendiri, kuat agama dan suka untuk mempertingkatkan kehidupan sendiri. Anda mempunyai masalah keluarga dan anda dapat mengharungi dengan kesabaran anda. Anda sangat pandai bercakap, wajah yang cantik, jadi ke mana saja anda pergi anda akan dapat apa yang anda inginkan. Daripada hari lahir anda, anda perlu berkerja keras untuk berjaya. Anda juga seorang yang menghormati orang yang lebih tua daripada anda. Bukannya senang nak menjalinkan hubungan sama ada percintaan, kekeluargaan atau persahabatan. Sekiranya anda suka akan sikap seseorang itu, maka hubungan itu akan berpanjangan.Anda suka akan kebebasan, pencipta di mana ada anda akan membawa harapan, kegembiraan dan keceriaan ke dunia ini.


kata pak long : yang baik dijadikan ikutan.

16 ulasan:

iza berkata...

Salam...
Tiada yg berkenaan ..hehe...

b a m b a m ' s berkata...

tunggu 7hb..lalallala~ heheheh

A.s.t.i.n.a berkata...

salam pak long...
maner number lain..?

pak long berkata...

salam iza...
tunggu keluaran akan datang tau...sabor aaa

pak long berkata...

salam bambams...
kena tunggu keluaran akan datang..
tungguuuuuuuuuu

pak long berkata...

salam buat astina...
angka astina nanti menyusul...

adibah berkata...

sy 15hb..kebykn nye ade la KOT kat sy ni..tp kalo bab seni tu mmg la xde,tgn xberseni..kalo muzik tu xde gak tp minat,cume xde peluang utk blaja..

pak long berkata...

salam buat adibah....
kira ok cam tu...seni ni pelbagai

kella berkata...

belum ada lagi tarikh kita.. :)

::Cik Zatie:: berkata...

owhhh,ada jgk kene sipi2...hehe

Berto berkata...

yes, 10hb.

MulutPayau berkata...

13hb..kena tnggu ni..

LINDA berkata...

saya 30hb...erm...90% betul...mungkin kebetulan...:)

pak long berkata...

salam berto....
terbaik dari ladang...

pak long berkata...

salam MP...
13 dah kluar siarannya...layannnnnnnnnn

pak long berkata...

salam buat Linda...
tu yg buat linda senyum manjang..caya la linda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...