Malam tadi aku siapkan asimen. Lebih kurang pukul 1.00 pagi siap. Aku pun nak sent la dekat pensyarah melalui email. Aku hairan naper lambat jer boleh sent email. Aku angkat pon umah. rupanya takder nada dering..pon jadi bisu. Ni sah kabel kena curi lagi...
pepagi aku ronda dekat kawasan umah aku. Nah..betul la jangkaan aku..lihat gambor kat bawah tu...kabel dah berjuntai...adussss..sadis betul aku..
Aku pon 100 buat aduan kerosakan. Jam 8.30 pagi aku pon pusat aduan TM kat KL. Kata operator bertugas, kerosakan akan dibaiki dalam tempoh 2 hari waktu bekerja. Maknanya hari ni (selasa) atau esok (rabu). Tup-tup petang tadi (selasa) jam 6.45 ptg dan ok..aku boleh layan tenat...syabas buat TM..gua caya lu...
24 ulasan:
yg macam nie la orang nak huhuu..
Pak Long..
Kira beruntung laa tue..
Selalunya Tm nie sengal gak..
Lambat cam siput..
huhuhu
salam buat azuan...
betui tu...baru la tak cam berokband..hehehehe
salam buat missgee...
tapi sejak-dua menjak ni TM dah ok...tapo kena konteks ngan KL la...baru teknisen kawasan buat keja....
makan siput sedut pun best gak missgee...
terbaikkkkkkkkkkkkkkk !
nasib baik kat sini tak pernah kena potong..hehe
salam buat misslolly...
yessss.terbaikkk dari ladang
salam buat naman...
ni kes terpengaruh ngan Iklan "potong" tu la gamaknya...gua sudah potong..huhuhuhu
kat kejiranan sekeliling perumahan sini ada jadi kes curi kabel ni.. kat sini takde lagi.. harap2 janganlah ada.. kalau ada sumpah kena kejutan elektrik.. menyusahkan orang!
salam buat cikgu...
curik kabel telepon ni tak der karan...jadi tu yang depa mengamok sakan dok curi kebal telepon...curik kebal TNB..alamat putus nyawa..hehehe
eeeee..kejamnye lah org curik kabel telepon tuh!!!
seb baik TM bertindak cepat!! kalo x.. x dapat lah update blog ye..:)
salam buat nafiraa...
memang kejam...ikutkan ati mau jijak-jijak jer org yang curik kabel tu...
Aslmkm.
Kak G pun tabik dgn TM. So far, apa2 kerja bersabit komplen Kak G, kira almost excellent, tambah2 Kak G suka terus ngan supervisor ... tp tak leh puji2 sgt ... hehehe.
salam buat kak G...
haah kan kak..tak leh puji sangat...kombang lobang idung depa...hehehehe
salam..sampai ati ptuskan wayar??haish...mcm2 la dorg ni..x suka tgk org senang~(mcm mo membebel plak dah!hehe)
Alhamdulillah semua dah ok kan.:)
kena curi ke pak long ??
salam buat yna...
pencuri tu memang sampai ati...tu la keja mat gian...keja mudah...
salam buat aus..
haah kena curi...maka streamyx pun membisu seribu bahasa...tension.
Salam Paklong,
Nasib baik dapat dibaiki dengan cepat... agaknya TM buat cepat pun pasal bosan byk sangat aduan yg diterima... takkan sampai 100 aduan...hahaha..ada jugak yeee
saya dah asik dengar komplen pasal tm lately..
tp servis dia okay jugak kan paklong..
salam baut anismi..
betul tu...pusat aduan mesti boring kan...tu yg selesaikan cepat...
salam buat cik hel...
TM...kengkadang ok..kengkadang KO jugak....
paklong..nsb bek entry ni berunsur positip..bangge kejap sbgai staff TM
kekeke,,,
kalo ade komplin lain yg x mmberansangkan, mintak ampun ya rakan blogger..kami buat terhabis baek untuk customer .. :)
salam buat hana....
Tapi aduan kerosakan sejak akhir ni cepat jer tindakannya...mungkin nama pak long dah top kot kat TM center..hehehehe
Catat Ulasan