Kengkawan ( المرافقون )

Ahad, 31 Januari 2010

Contest blogspot template jejaktrend + Ang Pau.

Ok eldy...aku dah semak dan aku paham syarat-syarat anda tu....aku dah ikut semuanya..

kenapa aku menginginkan template dan Ang Pau......

........kerana aku tak pandai nak ubah kod dan aku takut hancus blog aku...jadi kes naya sebab blog ni aku sayang sangat.....tak tau nak ubah...ikut yang blogspot bagi jer..yang mudah- mudah........kalau eldy nak tukar latar belakang blog ni kira ok sesangat la....kalau dapat ang pau....tu kira rezeki...ONG mali ma.....aku tak pernah lagi dapat ang pau....kenangan tu.....ANG(红色- hóng sè ) mali kira ONG buat aku untuk tahun 2010...

Ok la....kalau sesaper nak joint peraduan ni sila layari blog....

Jejaktrend

Tarikh tamat contest ini ialah pada pukul 11.00 malam 13 Februari 2010

2 ulasan:

Cipina berkata...

paklong, semoga berjaya!

pak long berkata...

salam buat fina....
tak nak joint ker kontest ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...