Kengkawan ( المرافقون )

Jumaat, 25 Disember 2009

Koleksi kad ucapan aku. ( 收藏我的賀卡 )

Koleksi Kad Ucapan
















semua kad ni aku reka sendiri....cuti-cuti malaysia..tak der keja..aku reka la kad ucapan ni....kad spesel ni aku nak hadiahkan pada semua pengunjung blog aku...terutama yang jadi kawan aku...

جميع البطاقات الخاصة بهم وتصميم.... ني cuti - cuti ماليزيا.. تاك دير keja.. أنا تصميم بطاقات المعايدة لا ني ني.... جامعة الآغاخان ناك hadiahkan spesel البطاقة على جميع بلوق زائر... خصوصا أنني صديق لذلك أنا ...

所有的牌我设计他们自己的....镍啼,啼马来西亚..德报keja ..我设计的迎接游客博客卡拉尼娜....倪阿库纳卡spesel hadiahkan ...特别是我的朋友,所以我...

cik Tom pasang pukat,jom layan kad....

Ikhlas dari :-

4 ulasan:

rosnanie berkata...

salam paklong

cantik2 kad nyer
saya nak copy paste boleh?

pak long berkata...

salam..
no hal...ni spesel buat ros..
pilih jer...

Kamsiah yusoff berkata...

cantiknya kad...nak amik boleh ke?

pak long berkata...

salam buat kamsiah...
no hal..nak ambik silakan..
jadikan ia sebagai kenangan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...