Kengkawan ( المرافقون )

Khamis, 22 September 2011

1 murid 1 sukan


Berapa banyak 1 la sekarang ni. Ada jer program mesti ada 1...
gerak kerja ko-kurikulum dah tetapkan permainan untuk murid. Tup-tup timbul pulak benda ajaib ni..."1 murid 1 sukan"... memang beban la pada banyak pihak. dah la petang kena pergi fardu ain. Bila ada program 1 murid 1 sukan terpaksa la kensel kelas fardu ain. Lagi yang "mengila-babi" para guru dan ibu bapa ialah ada Penolong Kanan Ko-KO ni yang terlalu bangang serta tolol. Buat program tu pukul 1.45 petang hingga 3.petang. Pk sekolah aku la ni. Menyampahhhhhh mak...hahaha. Kenapa la tak buat 1 murid semua solat berjamaah. Aku rasa berbaloi jugak aku tunggu kat sekolah sampai pukul 3 petang.


kata paklong: Jangan banyak teori nanti kena langgar lori.

8 ulasan:

MOBYDICK berkata...

Salam Pak Long,apa nak buat kan sekarang musim 1,kesian tengok guru sekarang bertungkus lumus siang dan malam demi pelajaran cemerlang tapi bukan agama yang cemerlang...sabarlah Pak Long....

azieazah berkata...

Saya ingat mak bapak yang letih jemu dan letih melayan karenah sekolah. cikgu pun sama jugak?

pak long berkata...

salam MD...
betul kata MD tu....sabor jer la..

pak long berkata...

salam buat AA...
cikgu lagi la letih cek oi...hahaha

karatz berkata...

ok la paklong..nak wujudkan kanak kanak seperti 'Ramli Man United' suatu hari nanti.tak dapat 9 A takpe.janji bleh main ngan Man U..kekekekeke

pak long berkata...

salam karatz...
biar real jangan mimpi..huhuhu

missgee berkata...

Pak Long,
Teori tue macam best aje.. :P

Sabar..sabar..sabar..

Kita Menurut Perintah???
Tapi kita perlu bersuara..

pak long berkata...

salam MG.
kena bersuara kan MG..caya la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...