Kengkawan ( المرافقون )

Rabu, 2 Februari 2011

Jawapan Buat Bengkak Telinga

Dalam kehidupan ni, banyak persoalan dan jawapan yang boleh membengkakkan telinga yang mendengar.


1. Bila nak bayar bagi habis barang ni ?




2. Nampaknya sewa rumah bulan ni belum bayar lagi ?




3. Kenapa harga barang negara kita selalu sangat naik ?




4. Bila giliran saya nak dapat Anugerah Cemerlang ?



kata pak long : Jawapan biar la releven untuk didengar.

18 ulasan:

cik ubi berkata...

yeaaaaahhh..haha~x bhy ke wat entri camni?

pak long berkata...

salam cik ubi...
tak kata pada sesiapa....cuma soalan biasa jer kan...

Alimaz-Kembara Terasing berkata...

assalam paklong.... dah biasa dah dengan jawapan macam ni....

pak long berkata...

salam AKT...
betul tu....menda yg kerap bermain dalam idup kita...

DDrfauziah berkata...

Aslmkm.
Kak G cuma ikut tergeram dengan insiden nombor '3' jer!
Gampang mereka perbodohkan rakyat jelata! Mentang2 rakyat baik & tak berkuasa buat apa2 ... sekadar 4-5 tahun sekali berkuasa mengundi saja! :(
Rasa tak sabar pula nak nengok reaksi rakyat yang diperbodohkan!

pak long berkata...

salam buat kak G...
haah kan kak G...itu la relitinya..kita kena ubah kan kak G...

fa10 berkata...

pekakkan telinga bila anak2 byk songeh minta itu dan ini...
wah2 pak long dah ada HB, sy klik2 ni... blh wat beli minyak motor!

pak long berkata...

salam buat fa10...
mekasih klik HB...saja suka-suka jer..
moga fa10 sekeluarga berbahagia

AISHA INANI berkata...

no 3 aku sakit jiwa pak long oiii!
lepas nih nak mintak duit kat umi msti ada ayat, jimat2 la sama, brg dah naik! grrr

pak long berkata...

salam buat aisha...
jimat duit erk....nanti tak bagi langsung..hehehehe

tehr berkata...

suka jawapan budak darjah satu
walau pun kadang2 tak betul, tapi logiknya selalu ada
hehe

selamat bercuti pak long

Nida berkata...

jawapan bagi sewa rumah tu memang selalu dengar.. akhirnya penyewa cabut lari

pak long berkata...

salam buat tehr..
jawapan murid djh 1 adalah ikhlas....haku sukerrrrrr...

pak long berkata...

salam buat nida...
tu la tuan umah makan hati....bukan dapat duit malah abis duit...nasib la labu

azieazah berkata...

Aduhhh Pak Long. Itu memang jawapan yang nak selamatkan nyawa sendiri. hehehe

pak long berkata...

salam buat AA....
hang memang teror la AA...aku bagi hang 5 bintang...

The Kami berkata...

huhuhu~,, cuba pak long buat comic tntg ibu dan ank, saya selalu salah paham dgn ibu saya, bila di tanya saya akn jwb sebab ibu tanya, bila jwb kena marah kata MENJAWAB.. mcm mne tu ? hihii

pak long berkata...

salam buat kami...
haah kan.....nanti pak long pikir bab yang macam tu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...