Kengkawan ( المرافقون )

Rabu, 19 Januari 2011

Facebook Punya Penangan.

Laman sosial paling top sekarang ni memang jatuh pada facebook. Ni la cerita bahawa facebook jadi kegilaan semua.



pesan pak long : Minat pun biar berpada-pada. Jangan sampai lupa diri.

14 ulasan:

Nida berkata...

Hahaha.. lawaknya kartun tu... gigi dah takde pun main facebook jugak

Lya Colours berkata...

stail gila atok

elieynz berkata...

haha... atuk...

p@kcikLie berkata...

salah anak, tlg buatkan akaun Fb kat mak abah kt kpg tu wt pa??...bukan masa depa dah berFb ni...baca Quraan lg baguih.

nah kayaito pang angahnya !

pak long berkata...

salam nida...
cam tu ceritanya....

pak long berkata...

salam lya...
jangan lupa nengok citer ujang dan atok kat TB...

pak long berkata...

salam elieynz....
atok yg stailo....

pak long berkata...

salam kulaan..
saja bujur jar andika...

Ayuni berkata...

sye x ske fb, kt c2 tempat org mengata org lain...

pak long berkata...

salam buat ayuni...
ok la tindakan ayuni tu....moga ada hikmahnya

Zura berkata...

minat boleh mmbawa ke arah -ve...tue lah agaknye nk di tutup kot...

pak long berkata...

salam buat zura..
haah kan zura...betul la agaknya..

Papa Mifz berkata...

betul2...berpada-pada sudah...kalo sampai leh abaikan bende2 penting x elok...

salam kenal dr papa mifz....

pak long berkata...

salam buat papa mifz..
betui apa yg papa mifz kata tu...
mekasih banyak sudi singgah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...