Kengkawan ( المرافقون )

Rabu, 19 Januari 2011

CONTEST AKU, DIA & KAMOO! by unguisme

Yo-yo tebabo….aku nak joint CONTEST AKU, DIA & KAMOO! by unguisme. Mana tau kalau ada rejeki.


Syarat menjadi pengikut telah disempurnakan. Bukti telah dilampirkan seperti di atas.



Ni lah gambar yang menjadi pertaruhan untuk contest ini.



Keterangan tentang gambar:

Lokasi : Batu Pahat, Johor.

Pengambaran ini dilakukan pada bulan Disember 2010.


Seorang ayah / suami yang baik hati.Ala-ala misali la tu. Seorang guru yang mengajar di kampong tempat kelahirannya. Hobi suka melancong. Sebab tu la tempat ini yang dijadikan lokasi utama. Best beb mandi kat situ.


Seorang ibu / isteri yang cukup romantik. Perwatakan menarik (cun la tu) dan seorang penjawat awam. Juga mempunyai hobi Jalan-Jalan Makan Angin. Seorang yang suka memasak masakan ala-ala kampung.


Seorang anak berperwatakan ceria dan happy memanjang. Berumur 14 tahun dan juga suka tempat yang ada mandi-manda. Hobi dah tentu makan sis. Tengok body la....


Aku nak tag :


Jom kita meriah dan gegarkan kontest ini...

TARIKH TUTUP : 27 feb 2011




2 ulasan:

ipa faiza~ berkata...

sgt comel!

ipa wish gud luck ye pak long~

:)

tQ

pak long berkata...

salam buat faiza..
mekasih banyak...
moga faiza dimurahkan rejeki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...