Kengkawan ( المرافقون )

Ahad, 2 Mei 2010

Saja Nak Bertanya....

Salam sejahtera….

Berjumpa lagi disiaran tertunda ini. Kali ni aku nak menyatakan beberapa persoalan mudah yang melibat soal manusia dan kemanusian. Bukan niat aku nak provokasi mana-mana pihak tetapi cuba merungkai keadaan yang biasa kita lihat.

Sesuaikah pada pandangan anda jika wanita....



1. memakai kasut yang tumitnya boleh dijadikan senjata...



2. jadi pemandu bas atau dreba teksi...




3. bermain bola sepak…




4. jadi pembawa surat untuk tandatangan yang dikelilingi oleh lelaki….




5. memilih aksesori pakaian yang sama kaler satu badan….




Seloka suka-suka....

malu bertanya sesat jalan,
sesat dihujung jalan balik kepangkal jalan,
jalan-jalan cari makan
jom makan angin....

12 ulasan:

naz berkata...

haha ini soalan memang saja cari pasal

sI tEDI berkata...

he he he h ehe

semua ok kecuali bab driver ru.. bahaya tok keselamatan

pakaian sedondon pun byk lagi benda yg aku boleh buat dr nak cari pakaian yg sama

pak long berkata...

salam buat naz...
tak der pasal carik pasal....hehehe

pak long berkata...

salam buat cik tedi...
memang bahaya kan jadi dreba...
tapi pakain sedondon ni pebret org pompuan...

iBu...gUru berkata...

salam pak long
bawak mak long p makan angin mana........

pak long berkata...

salam buat ibu..
kita bawak mak long pi makan....makan..makan..
/
/
/
/
/
/
/
/
/
makan kenduri...hehehe

Aida Ali berkata...

Asyik beg tangan hitam je boring juga, sesekali nak gak yang sedondon. Tapi saya pakai hitam je - malas nak tukar-tukar handbag.

pak long berkata...

salam buat kak aida...
itam tu menawan kak...sesuai untuk semua musim

Qaseh berkata...

ermmm..saya x pon padan satu badan?...pandai jerkk....

pak long berkata...

salam buat qaseh...
yer ker....tapi apapun tetap cun..caya la..

Hazey berkata...

1. Tengok keadaan dan tempat, mungkin berguna juga, cuba tak baik untuk kesihatan
2. Tak pe dunia sekarang dah maju, asalkan pekerjaan tu halal
3. sekadar sukan je, tak pe kot? terpulang kepada minat..
4. pembawa surat pun satu kerja yg halal juga.. tak de masaalah..
5. oo, aksesori sudah mesti, tak semestinya sama kaler satu badan.. tengok la mood!!

Tanpa Nama berkata...

Simpler and easier just links london various facets of being married the ought links london jewellery to be obtained and tradition recently indicated links of london sale actually divided regarding the bride's family, links of london silver the groom's family, as well as the groom himself. discount links of london Over are the days where the bride's parents insures links of london ring uk every single thing make a list of to links of london friendship bracelets sale perfect detail. For a short period, tradition had shifted this obligation to qualify for the links sweetie bracelet three parties soon discussed the following., a response, links of london earrings as well as ever-popular brunch. Experience entered production although there required to links of london necklaces sale twelve inches into your market by the grooms telephone and therefore bridal individual.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...