Kengkawan ( المرافقون )

Rabu, 21 April 2010

TAG dari Blogger Glemour

Aku nak lunaskan TAG istimewa ni. Ia diberikan oleh cik Dahlia. Bukan senang blogger GLEMOUR cam ni nak TAG aku....

Ni la wajah cun cik Dahlia....

Dilampirkan beberapa soalan untuk dijawab, semua dalam omputih. Disebabkan aku ni tak berapa mahir omputih, aku mintak la abg GOOGLE tolong terjemah.

1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.

2. Select the 8th photo in that folder.

3. Post that photo along with the story behind it.

4. Then challenge 8 blogging friend to do the same.


1. Gambar dari folder yg ke 8

2. Ini adalah gambaq anak didik kelas aku. Berumur 9 tahun. Dalam darjah 3. Tapi posing memang sakan. Pantang kalau aku keluarkan kamera, berebut nak beraksi. Aku suka layan bebudak ni. Layan bebudak ni senang dari layan org tua bangka. Ikut penilaian aku, semua nampak ensem. Ni kalau aku cerita ngan diorang ni...sah gelak besaq la diorang. Mau kembang lubang telinga diorang...hehehehe

Apapun aku tetap sayangkan kalian. Tanpa kalian tak der hengget la haku. Ada sesiapa yang nak berkenalan, aku boleh jadi brokernya....

3. Aku nak TAG 8 orang lagi..

1. Fyra Ruslan-

http://yoshik0arieffy.blogspot.com/

2. mis dalila

http://misdalila.blogspot.com/

3. wanie

http://doubleudiary.blogspot.com/

4. aisha

http://aishawhatever.blogspot.com/

5. cikgu isza

http://chekguisza.blogspot.com/

6. cik RED

http://journey-of-red.blogspot.com/

7. nafiraa

http://lovenafira.blogspot.com/

8. tieqa

http://blogburuksaya.blogspot.com/

kepada insan yang aku TAG ni....kena la buat surat tunjuk sebab dan perlu menjawab dalam tempoh 14 hari dari TAG ni dikeluarkan.


Kata tok guru : Utang perlu dilangsaikan walaupun tak diminta.



32 ulasan:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

hehehe...

mesti depa ni suka kalo tau muka depa kuaq dalam blog..

pak long berkata...

salam buat gadis..
memang pun..tu yg dok kata..kembang lubang telinga depa...

mama ju, berkata...

salam Pak Long


Mesti suka dapat TAGkan?

Che' Pit berkata...

Layan bebudak ni senang dari layan org tua bangka.

betul tu pak long.. CP ni kdg2 dah bosan nak layan peserta2 dewasa n tua bangka tu.. mcm2 hal n perangai..

pak long berkata...

salam buat mama ju...
suka jawab tag yang memang layan tuk ilangkan tension..

pak long berkata...

Salam buat cik pit..
tu la..tua bangka ni lebih dari layan bebudak....apapun sabor jer la cik pit..

♥Atiqah♥ berkata...

alamak...
saya nk buat surat tunjuk sebab la...

takley kot jawap tag nie sbb saya xde folder yg ke 8...huhu... then cmne nk jwp kn...

DALILA MISMAN berkata...

salam pak long...

kita ambil tag..

terima kasih

cikgu isza berkata...

salam paklong,
bab surat tujuk sebab tu janganlah utarakan paklong.. fobia ngan benda tu.. masih ada hutang tag dengan paklong.. dah siap tapi xleh upload.. tu pasalnyer tanya macamane nak upload.. huhuhu

apa2 pun trima kasih.. tunggu..

n@m@n berkata...

ngeri dengar surat tunjuk sebab ni..hehe

pak long berkata...

salam buat tieqa..
ya ka tak der folder ke8..ala selongkar jer la...

pak long berkata...

salam buat dalila..
mekasih banyak...moga berbahagia

pak long berkata...

salam buat cikgu isza...
yes...dengor surat tunjuk sebab..seram sejuk..hehehehe

pak long berkata...

salam buat naman..
memang betui kata naman....ngeri bila suruh buat surat tunjuk sebab...

POSH76 berkata...

comeila anak murid cikgu....budak2 la ni mmg pandai posing2 hehe...

Kunang-Kunang berkata...

Salam Cikgu Pak Long,

Hensem anak-anak murid cikgu tu. Bergaya sakan.

DDrfauziah berkata...

Aslmkm.
Hehe ... tu le pasal Kak G tak nak berhutang! Letih dibuatnya :)

helena's berkata...

siap kene bagi surat tunjuk sebab tu.haha

nasib baik.. :)

maiyah berkata...

hahaha.. jwp jgn x jwb
fuhh.. tolopeh den heheh

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

Warghhh naseb baik l0lly Xda utang ngan pak l0ng :)

shi3la berkata...

hahaha kater tok guru tuh pentinggg..

bebudak skang memang pandai bergaya..

pak long berkata...

salam buat POSH76....
Tu la jejaka ensem jadi buah ati pengarang jantung...

pak long berkata...

salam buat kak ani...
depa memang ensem....klassss kan kak

pak long berkata...

waalaikumsalam kak G....
betul kata kak G...utang ni jadi beban kan...

pak long berkata...

salam buat cik hel....
ni TAG spesel..mesti kena surat tunjuk sebab..huhuhuhu

pak long berkata...

salam buat maiyah....
moga maiyah terus ceria....

pak long berkata...

salam buat miss lolly..
nanti nak TAG cik lolly la pulak...tungguuuuu...

pak long berkata...

salam buat shi3la...
tok guru pesan tuk diri dia tu...hehehehe

Nida berkata...

Amboi garangnya cikgu ni.. siap surat tunjuk sebab lagi..hehe

DaHLia berkata...

ahakz.... gambar ku di sini?? oh tidakkkkk

pak long berkata...

salam buat nida...
aikkk..kan aku Guru Besor..kena la garang..hehehehe

pak long berkata...

salam buat cik dahlia...
gambor cun tu..boleh mengugat mimpi ini..ehem-ehem..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...