Kengkawan ( المرافقون )

Ahad, 25 April 2010

Antara 2 Darjat

Memilih pasangan yang setaraf adalah satu yang lumrah. Biasanya lelaki berjawatan tinggi dan perempuan keja biasa tu perkara lumrah. Tetapi kalau perempuan berjawatan besar susah nakkan lelaki yang keja biasa-biasa. Tu sebabnya ramai ANDALUSIA zaman la ni....jangan marah aaaa...

TETAPI kalau nak jugak kapel dengan pompuan berjawatan tinggi kena la pandai mengayat. Sekadar ayat selapis jer pakai bo layan la jawabnya. Untuk tujuan itu aku nak bagi TIP macam mana nak mengayat pompuan yang berjawatan tinggi supaya cair dan mau berkapel dengan sijejaka yang keja biasa-biasa ni.....

JADI tontoni vedio kat bawah ni.......


video

Kata pakar motivasi : Ukur baju badan sendiri.


34 ulasan:

n@m@n berkata...

teringat cerita P Ramlee pak long..)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

Hahaha..

pon boleh

pak long berkata...

salam buat naman...
siapa itu KASIM SELAMAT...hehehe memenag mendalam kan kisah tu..

pak long berkata...

salam buat gadis....
agaknya boleh pakai kan ....klassss gitu...

cikgu isza berkata...

salam,
macamana nak ukur baju d badan sendiri kalau tangan tak sampai? :D

::SizuKa:: berkata...

hahahaha...cam geli je dialog laki tu...menagih simpati gayanya...nangis tak ikhlas...hehehhe...kalau sizuka jumpa, dah lama reject...wow...hehehhe~

~ ( LayDee_N ) ~ berkata...

ahahha.. aper nama criter tu ek? lupa daa..
klu saya.... ayat2 x mkn la. heee... ada ke x de pangkat, janji blh mbimbing kluarga. soal rezki, kita serahkan pada tuhan jer la. i give u take jer la... apa nak bkira sgt laki bini.
kan pak long..? heee

pak long berkata...

salam buat cikgu...
suruh tukang jahit ukur..hehehehe

pak long berkata...

salam buat sizuka...
ko memang klass...memang geli bulu idung kan dengor dialog cam gitu...tak munasarawak langsung..hehehe

pak long berkata...

salam buat laydeeN...
biar pasangan kita boleh memimpin kita kejalan yg lurus.syukur...

Azrai Ahmad Zamri berkata...

salam ziarah..
huhu..lagi suka mnGayat pakai bahasa badan, dr bahasa mulut.. =)

azieazah berkata...

Hehehe.. kalu dah jodoh tak ke mana...

baincardin berkata...

Jom layan E Series...(tgh berangan nih..hehe) ^_^'

pak long berkata...

salam buat azrai...
mak aii..ko lagi dasat..pakai bahasa badan..nanti nak blajor la dgn ko..

pak long berkata...

salam buat azie...
haah kan...kalau dah jodoh tak kemana....janji bahagia

pak long berkata...

salam buat bain...
nak jugak layan E siris...

Mak Su berkata...

sedih, x dpt tgk vid, kena block

helena's berkata...

okey..masa nih memang saya gelak gila2 punye..hahahha masa sebelum tu yang dia kata to pakcik n all the pakcik.hahahah takleh blah lah adnan nih,.hok.

okey2 larik tajuk dah..haha saya kalau dah suke pedulik lah dia keje apa pun..huhu bukan penting pon tu sume..

|| NaFiRaa || berkata...

heheheehe... cam tak jalan jek pak long kalo ngayat cam tuh~ muahahahha

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

Meh ngayat l0lly.


k0npem Xdapat jugak walau Xda pe2 jawatan XD

pak long berkata...

salam buat mak su..
yer ker..naper lak cam tu..?

pak long berkata...

salam buat cik hel...
fuyoooo...sapa yang bertuah bertahta dihati mu...

pak long berkata...

salam buat nafiraa..
dimana ada lebuhraya disitu ada tol..hehehe

pak long berkata...

salam buat miss lolly....
engkau laksana bulan...tinggi diatas kayangan...

blueCITY® berkata...

heheheh..
tu citer adenan sempit
hahahah...

betul betul
tapi kan paklong,
saya ni mentenen tinggi
hahhahaha....
yang pasti ku bukan andalusia tapi
tapi ko.... lallaal

kalau dah jodoh
semua boleh jadi kan

Nida berkata...

Alamak ni kena cari tailor untuk ukur baju.. sebab tak pandai nak ukur baju di badan sendiri..hehe

p/s: harap2 baju yang sedia ada ni sedang elok ler hendaknya..aminnn

Kak Aidah berkata...

Salam Pak Long,

Saya ada kawan dimana dia ni berpelajaran tinggi tapi suami dia setakat SPM. Dia mmg berjawatan tinggi tapi suami dia kerja biasa2 je. Di awal perkahwinan Ok je tapi lama2 kesian nengok suami dia macam jadi satu tekanan perasaan lak. Dia Ok je tapi masyarakat sekeliling yg ta OK.

maiyah berkata...

hahaha.. adnan kerrr

Norgadis Labuan berkata...

Salam cikgu...
Hahaha... lucu pula aku nengoknya...
Aku klu ada org mengayat mcm tu, aku tinggalkan terus... huhuhu...

pak long berkata...

salam buat cik biru...
ko tetap hebat...sentiasa mendoakan moga bertemua yang peling sesuai dalam idup...

pak long berkata...

salam buat Nida....
sesuai dah baju yang ada..mantain jer..tentu bahagia

pak long berkata...

salam buat kak aida..
ni la manusia kan kak...macam-macam ada...

pak long berkata...

salam buat maiyah..
yessssssss..adnan yg sempit..dimana ada lebuhraya disitu ada tol..

pak long berkata...

salam buat nor....
geli kan nada dia mengayat....hehehe...lariiiiiiiiii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...