Kengkawan ( المرافقون )

Isnin, 22 Februari 2010

Terima Kasih Buat OYA

Fuhhh..hari ni cukup bermakna buatku......dapat call dari syarikat GDxx...katanya ada bungkusan...saspen jugak aku....tepat jam 4.30 petang (isnin - 22/2/10).... terpacak pikup putih depan umah aku.....aku tanda tangan...dan terus masuk umah.....sapa la bagi bungkusan kat aku ni...


bukak dalam keadaan saspen....mana tau bom ke..hehehe ( maap OYA) gurau jer....yesssss...tu ha kat atas tu la hadiahnya...adusssss....berbaju la peti ais aku kali ni...buat OYA mekasih banyak...jasamu tetap dikenang....memang cun adiah tu.....

kalau ada sumur diladang,
boleh hamba menumpang mandi,
kalau ada umur panjang,
ada kontets OYA nak masuk lagi.

22 ulasan:

fa10 berkata...

bila pula pak long nak buat contest? nak cuba nasib ni... x pernah menang pun.. huhuhu

helena's berkata...

menang contest ye..tahniah paklong!

iBu...gUru berkata...

salam pak long
.....ong sokmo paklong ni.
pak long en3 smalam sorry la
no.. pak long kna tgk semula...
buat suspen

pak long berkata...

salam buat fa10....
ishhh malu la pak long nak buat kontest....nanti tah apa-apa jadiknya kontest tu....

pak long berkata...

salam buat cik helena's...
mekaish banyak..cik hel bila lagi nak buat kontest...????

pak long berkata...

salam buat ibuguru...
ok nanti pak long terjah balik blog ibu guru tu...

n@m@n berkata...

tahniah pak long..hehe

shaniza berkata...

Salam..
Tahniah...contest mcmana yg disertai ni? Tak pernah masuk contest blog lagi ni...

maiyah berkata...

tahniah.. tahniah.. mmg sronok kalo dpt hadiah nih

DDrfauziah berkata...

Aslmkm.
Wahhh, teruja betul la kiranya dgn hadiah yg diterima tu ...

pak long berkata...

salam buat naman...
mekasih kembali....moga ceria selalu

pak long berkata...

salam buat shaniza...
rajin jenjalan dalam dunia blog..pasti jumpa insan pemurah buat kontest..pastu tu masuk jer....free sis...tu yg best

pak long berkata...

salam buat maiyah...
memang seronok....sehingga tak tertaip kata-katanya...hehehehe

pak long berkata...

salam buat kak G....
memang teruja sesangat la ati kecik ni....kak G bila nak buat kontest???

maisyara Pot! Pot! berkata...

best yea dpt hadiah.. geram tk menang contest yg mai masuk dulu. hahaha

mamaaerish : berkata...

bestnyer... tahniah... :)

azieazah berkata...

Tahniahhh... seronok nyer dapat hadiah..

pak long berkata...

salam buat maisyara....
jangan cam tu...nanti ada kontest masuk jer..ada rezeki pasti memang

pak long berkata...

salam buat mama...
mekasih kembali...appy selalu buat mama

pak long berkata...

salam buat azie...
rezeki harimau..hari hari mau...hehehehe

missgee berkata...

Pak Long..
Dapat hadiah kemenangan
memang nikamt berganda2 :)
Bestnyerr..

pak long berkata...

salam buat missgee...
memang syahdu kalau menang hadiah...rasa kembang jer lobang idungku...hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...