Kengkawan ( المرافقون )

Jumaat, 12 Februari 2010

Lagu cun time cuti

Cun Saja - Sleeq

Chorus:-
Lagu ini bukan di radio setiap hari untukmu
Lagu ini tidak perlu kau kembali kepadaku
Lagu ini hanya ingin kau fahami ku sudah teruskan hidupku
Semuanya cun saja

Tak perlu tinggalkan pesanan
Tak perlu buat panggilan
Ku tak perlu lagi kalau kau cuba mintak maaf
Lupakan sahaja
Diriku cun saja

Duduk di rumah seorang saja
Menulis lagu cinta
Menggunakan kisah ini tuk ceritakan

-Chorus-

Alyph:
Cun hidupku kini cun saja
Sejak kita memang cun semuanya
Sejak pisah itulah permulaannya untukku berhati-hati dgn buaya
Ngap ngap pendirianku tegap
Jumlah kali kita bertengkar memang genap
Untuk aku ke tahap ini silap kita memang patut sama-sama kene sepak pak pak
Tapi bukan niat aku tuk salahkan dirimu
Aku sedar ku juga ada kekuranganku
Tapi kalau bersifat mementingkan diri sendiri untuk kebaikkan bukan kurang ajar itu

Duduk di rumah seorang saja
Mengarang lagu cinta
Dengan mengembalikan kisah kitakan tapi jangan perasaan
Ohh..

Walaupun ini bab yang baru ada masa arah ku tak tentu
Tetap rindu kehadiranmu, tidak patut
Kerna ku takut

-CHORUS-

Lagu ini,
Tandanya kamu masih sayangkan ku
Walaupun sudah tidak bersama lagi

Lagu ini,
Tandanya ku masih rindukanmu
Walaupun sudah tidak bersama lagi

Lagu ini,
Dengan lagu ini ku ingin memberitahu kamu bahawaku okay
Aku okay

Lagu ini,
Dengan lagu ini ku ingin memberitahu kamu jangan cakap tak boleh


aku tujukan lagu ini untuk semua pengunjung blog aku...bersempena cuti raya cina....ong mali ma...

24 ulasan:

azieazah berkata...

ehh tak pernah pun dengar lagu ni...hmmm... terimakasih PAKLONG..:)

izzah berkata...

salam..
lagu ini..
nice jugak..
:)

sI tEDI berkata...

happy happy!!

cikgu isza berkata...

senang hati ble cuti.. bukan gendang gendut tali kecapi

DDrfauziah berkata...

Aslmkm.
Ye le cun, cun .. Kak G suka.
Nak 'ong' lg, rentang kain merah ataupun taburkan bunga 'Chinese blossoms' warna merah jugak .. :)
Selamat 'enjoy' cuti.

missgee berkata...

Pak Long..
Lagu bukan main lagi..
hehehhe

Selamat Bercuti!!!

maiyah berkata...

macihhh;)

iBu...gUru berkata...

pak long
best la lagu ni..........

helena's berkata...

lagu nih kan,,best jugak tau sebab lirik dia tuh selambe jek..hehehe

thanks paklong..hehe

Aida Ali berkata...

Macam lirik dikir aje

~PakKaramu~ berkata...

Salam ziarah dari Pak Karamu

pak long berkata...

salam buat azie...
dengaq jangan tak dengaq..hehehe

pak long berkata...

salam buat izzah....
lagu spesel mesti best....appy buat izzah

pak long berkata...

salam buat cik tedi...
appy jugak buat cik tedi...

pak long berkata...

salam buat cikgu...
cuti raye...memang appy..angpau mali ma..huhuhu

pak long berkata...

salam buat akak G...
memang meriah kan kak dengan kaler merah....meriah cary ...

pak long berkata...

salam buat missgee...
lagu musim cuti dan sempena raya...mesti grand kan..

pak long berkata...

salam buat maiyah...
mekasih jugak buat maiyah...

pak long berkata...

salam buat ibuguru...
lagu spesel hari raya...dengaq jangan tak dengaq...

pak long berkata...

salam buat cik helena...
lagu selamber....relexkan minda...

pak long berkata...

salam buat kak aida...
ni lagu dikir moden....hehehehe

pak long berkata...

salam buat wak karamu...
mekasih singgah kat site pak long

::SizuKa:: berkata...

salam,
saya baru tau lagu ni masa balik cuti hari tu..huhuh...best jugak..~

pak long berkata...

salam buat sizuka..
kita layan lagu ni....cun saja buat sizuka..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...