Kengkawan ( المرافقون )

Jumaat, 5 Februari 2010

Blog Paling Menambat Jiwa

Aku ni kira baru lagi berblog .....jadi org baru kena la rajin menyelusur semua blog yang ada dimedia maya ini......setiap blog aku selusuri dan aku akan jadi pengikut blog tersebut....tapi aku tabik ngan blogger ni ..... setiap kali aku bukak blog lain aku akan jumpa pic kat atas tu....korang perasan tak yang blog korang pun dia dah jadi pengikut korang....jadi aku menyusuri la blog tu.....nama nya simple jer..."lenggang kangkung"....cam nama lagu kanak-kanak jer kan......tapi bila aku mula masuk blog tu...fuhhh aku jadi kagum dengan entri yang dimuatkan...
aku petik salah satu entri yang dimuatkan....memang sesuai la tajuk blog ni TAZKIRAH ...sejak itu aku selalu masuk dalam blog ni....kira aku mengikuti perkembangan blog ni....banyak perkara ILMIAH yang aku dapat....
buat tuan blog ni aku mintak maap la ambik beberapa data dan tampal kat sini....aku cuma nak cerita yang aku kagum dengan blogger ni....bukan niat nak menjatuhkan blog ni...buat tuan blog ni.....aku ingin sangat nak tahu lebih lanjut tentang siapa sebenarnya siLenggang Kangkung ni....

moga blog tazkirah terus memberikan tazkirah buat diri hamba...mekasih banyak buat tuan blog tersebut....

harimau mati meninggalkan belang,
manusia mati meninggalkan ilmu yang bermanfaat.

23 ulasan:

Aidi-Safuan berkata...

well,blog yang menarik konfem ramai pengikut tol tak? :)

JMR berkata...

selamat berblogging..berblog secara berhemah...:-)

mama ju berkata...

salam pak long..

wah mama nak kesanalah...

pak long berkata...

salam buat adi...
betul kan adi...blog adi pun sempoi gak...bravo buat adi..

pak long berkata...

salam buat JMR....
budi bahasa budaya kita..biar berhemah jangan BERKHEMAH...hehehe

pak long berkata...

salam buat mama ju...
kesan mama jangan tak kesan...sah blog mama pun dia ada....

Maiyah berkata...

yelah.. ada jd follower kat blog sy.. tp n3 dia x bleh nak komen le.. mmg byk info kat situ

pak long berkata...

salam buat maiyah..
moga segala ilmiah yang ada tu memberikan secalit keberkatan..

Syima Syaz berkata...

sharing is caring!

Faarihin berkata...

betul lah pak long.. memang blogger ni rajin mejalinkan ukhwah.. (^__^)

dan blog dia memang ada entri2 yang bagus..

pak long berkata...

salam buat syima...
yes betul tu..sharing is caring...
tapi jangan crying....hehehe (gurau aaa syima)

pak long berkata...

salam buat faarihin....
moga kita dapat sesuatu yang berguna apabila kita berblog...amin..

Tanpa Nama berkata...

Aslmkm.
Teruja nampak! .. bagus la ikuti perkara yg baik tu .. teruskan.
Jika rasa nak tau orangnya, tanya saja di blognya .. tentu si 'lenggang kangkung' akan respon.

Abeli Rosli berkata...

salam dari bukit istana...
betul tu paklong.. memang best blog lengang kangkong.. saya selalu jugak menjengah...

Kamsiah yusoff berkata...

apa yg penting,bila berblog...jgn mengutuk dan mengata org,jgn jadi penyampai/penyambung fitnah,jgn pandai2 nak mengulas pasal agama/politik kalau tak betul2 arif ttgnya...
yg lbh penting...jgn kena saman hehe

Tanpa Nama berkata...

salam kenal paklong!! :)
nanti kita jalan lagi sini..

pak long berkata...

salam buat akak fauziah...
dah masuk shoutbox dia dah....mudah-mudahan termakbul hasrat hamba tu...

pak long berkata...

salam buat abe li....
sama ngan kita.selalu masuk blog tu...meninjau maklumat ILMIAH yang boleh jadi penawar ati...

pak long berkata...

salam buat akak kamsiah...
teringat lagu SAMAN nyanyian POE...
..ala-ala latok..tolong jangan saman.....hehehe...

pak long berkata...

salam buat ibu singa...
mekasih daun keladi sebab singgah boleh hamba yang tak seberapa ni...

dagang ibu dagang bertempat..
dagang hamba sate kajang...hehehe

Unknown berkata...

salam pak long,
terima kasih ya singgah di blog kakchik malam tadi.
kakchik pun antara peminat lenggang kangkung.
rajin dia setiap hari berkongsi tazkirah dgn peminatnya.
semoga Allah beri ganjaran kpd usahanya dan juga kpd pak long yg tolong promosi blog yg bagus.

pak long berkata...

salam buat kak chik...
mekasih jugak buat akak....moga kita dapat sesuatu yang berilmiah untuk dibuat panduan sambil menjengah blog berinfo...

pak long berkata...

salam buat bujang susah....
terima kasih singgah blog hamba yang tak seberapanya...moga ada hikmahnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...