Kengkawan ( المرافقون )

Rabu, 6 Januari 2010

~KAU YANG AKU CINTA~

Contest pantun 4 kerat yang mengegarkan....
contest ni dianjurkan oleh


SYARAT-SYARAT MUDAH PENYERTAAAN!
  1. jadi follower cikhelcomel-bukan follower tidak akan dilayan sama sekali. (sudah)

  2. kalo masuk blog comel ni,keluar iklan.sila klik!.sebab duet tu jugak nak bagi adiah korang!hahaha kalo tak cukup kang korang takde adiah.(Dah banyak kali klik)

  3. markah penuh adalah 100.segala keputusan adalah muktamad.tiada talian hayat diberikan.baik,markah adelah berdasarkan ke-kereatif-an pantun dan kerelated-an gamba.excuse my language.haha (dah paham)

  4. dah siap buat satu entry.letakkan link entry anda di kotak komen.(sudah)

  5. juri-juri adalah yang bertauliah,jadi jangan cuba menyangkal kehebatan beliau.(terima dengan hati terbuka)


Terimalah pantun sempoi dari hamba ...

Beli suhun bersama mama,
Makan pau dalam kereta,
20 tahun idup bersama,
Kerana "kau yang aku cinta",


Makan pau dalam kereta,
adik luka abang selsema,
kerana "kau yang aku cinta",
suka-duka dikongsi bersama,

Adik luka abang selsema,
Beli paku gelang suasa,
Suka duka dikongsi bersama,
"kau yang aku cinta" sepanjang masa,

Beli paku gelang suasa,
Parang berkarat dipangkal hulu,
"kau yang aku cinta" sepanjang masa,
hidup berkat bahagia selalu,


"kau yang ku cinta"


12 ulasan:

cikgu isza berkata...

alamak pak long, bab pantun ni yang cikgu math lomah ni...

pak long berkata...

cikgu...
jom kita pakat berpantun la pulak.
best tau..
layannnnnn

iBu...gUru berkata...

pic. tu mak long ke.......

rosnanie berkata...

comel nyer maklong....

pak long berkata...

salam ibu guru...
haah..tu la mem pak long...

pak long berkata...

salam buat ros...
buah ati pengarang jantung.hehehehe

helena's berkata...

alah romantiknye pantun tu..hehe ngan maklong le tu yer..hehe

penyertaan diterime..thanks for joining yah!

salam kenal paklong..

pak long berkata...

salam cik helena...
mekasih banyak terima penyertaan...
moga cik hel berbahagia...

Qismina berkata...

mak aihhhhhhhhh.. romantiknyer paklong... huhuhu

pak long berkata...

salam buat qismina...
yer ker...moga ia terus berkekalan..
buat qis..appy selalu..

Fahim 'n Alin berkata...

pakcik yakin paklong mng..

slm kenal

Bunga Angkasa berkata...

fuyoo pak long:-)....sejak bila pandai wat contest ni..eheheheh....:-)..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...