Kengkawan ( المرافقون )

Rabu, 30 Disember 2009

Belajar Kendali Adobe Photoshop

Kegunaan simbol dalam Adobe



Keluaran kali ni aku nak citer tentang kegunaan simbol yang terdapat dalam program adobe....sebab kehebatan adobe ini hanya pada simbol yang terdapat dan tahu cara mengendalikannya...nak ilmu tu masuk kat sini...selamat mencuba...cuba jangan tak cuba...bukan nak meletop beb...
keluaran akan datang lagi mencabar beb.....tungguuuuuuuuu

Ikhlas dari :-

14 ulasan:

Chik Na berkata...

tima kasih for sharing can ne nak guna adobe nih...

pak long berkata...

salam...
kena donlod dulu program ni...ala kalau kat kedai 10 henget jer...dah ada yg tu baru la boleh guna apa yg kita ajarkan..

iEn berkata...

woh, pakar mengedit gambar paklong sifu huhu :D

pak long berkata...

salam buat ien..
tak la pakar sangat..
sekadar jer...tapi nak kongsi ilmu..

Kamsiah berkata...

adobe..hehe tak khatam lagi la...

pak long berkata...

salam buat kamsiah...
tak khatam tak per..janji tau guna menda tu...adobe ni kalau nak khatam panjang citernye...terlalu banyak ilmunyer..

izazin berkata...

Salam,
cikgu punyer assignment mesti A selalu nih.

saniza berkata...

salam

long salam berbahagia .....

mama ju, berkata...

Terimakasih masuk blog mamaju,mmj dah sign in ni.Belajar buat benda2 ni dgn anak2..mmj buta huruf tapi bila praktis oh tak le susah...

pak long berkata...

salam buat izazin..
tak la selalu A,,,tapi minor kos kiter pendidkan seni...
iza wat mejor kos aper..?

pak long berkata...

salam kembali...
buat saniza mekasih banyak singgah blog kiter..

pak long berkata...

salam buat mamaju...
kiter ucap mekasih banyak la sebab jengok blog kiter...
baru nak blajaq buat blog ni..
buat mama..appy selalu

Nescafe ais berkata...

Terbaik Pak Long..

Gua ada juga cari blog-blog yang wat pasal benda ni. Tapi tak bertemu.

Memang meletop. Gua akan selalu lepak situ. Gua nak berguru dangan mahaguru.Hehe.

Thumbs up bro!

pak long berkata...

salam tuan nescafe...
gua akan buat bagi abih bab ni....tu mengikut yang gua tahu...
bagi shatam..
caya la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...