Kengkawan ( المرافقون )

Selasa, 29 Disember 2009

Belajar kendali ADOBE PHOTOSHOP

Panduan Adobe Photoshop



Kali ni aku nak kongsi ngan kengkawan tentang ilmu adobe photoshop....ni tip mudah macam mana nak edit gambar mengikut kesukaan kita...untuk mengetahui ilmu tu (klik sini )....aku harap dapat la kita kongsi ilmu...
siri-siri mencabar akan menyusul dilain siaran..tungguuuuuu

Ikhlas dari :-

8 ulasan:

eyfagroove berkata...

selamat petang cikgu, kalau ada shoutbox lagi senang nak tinggal jejak! huhu

rosnanie berkata...

salam cikgu, belajar selagi masih ada kemampuan sebab belajar ni kan takde had umur

tks 4 sharing

pak long berkata...

salam..
tengah nak blajor buat kotakjerit tu.
tak berapa pandai nak masukan..
nanti nak xplore lagi..
mekasih buat eyfagroove...

pak long berkata...

salam kembali..
haah...kena blajor la sampai mampu.
mekasih banyak ros..

Aidah berkata...

Salam Pak Long,
Info yg amat berguna untuk sy yg baru nk belajar blogging ni

pak long berkata...

salam buat akak aidah..
sama la ngan kiter.
ni dok bertaktih buat blog....
moga segala ilmiah dikongsi bersama

blueCITY berkata...

salam pak long,

nak gak belajo2 nih
lum ada masa g
heeeeeeeee

tq for sharing

pak long berkata...

salam buat blueCITY..
slow-slow tengok dulu menda adobe ni...pastu xplore sendiri ..insyaalah boleh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...