Kengkawan ( المرافقون )

Selasa, 9 Oktober 2012

KSSR : apa cer sebenarnya

Dulu kita kata KLSR...kemudian diolah jadi KBSR...
terkini
Macam kat bawah ni.



Berbicara bab ini, ramai guru dihantar berkursus untuk KSSR. Cerita yang dapat dari JU memang manis dan cukup gebu. Tapi pabila kita lihat kat sini banyak yg tak paham. Setelah pening dengan PPSMI yg tak tau sudah ceritanya. Kini memutar pulak pening dengan KSSR.


Kesimpulan yang pak long nak kata ialah : apa sebenarnya hala tuju KPM...

8 ulasan:

Granny Hani berkata...

Kami yg mengajar KSSR ni pun masih teraba raba....

MOBYDICK berkata...

Salam Pak Long,ambo hok buke cik gu pun tumpang sakit palla,dah la xdok buku rekod,susah mak bapak nak tengok prestasi anak,alih2 guru kelas yg kena menilai setiap kerja murid.Kesian mak bapak yg miskin tak mampu melayari internet sebab nak print keputusan atau penilaian anak-anak....tak faham memang tak faham.Maaf la Pak Long menteri ni sebenarnya saja nak buat setiap pembaharuan supaya di kenang tapi guru yg menjadi mangsa keadaan...

ALoNa CintamaniszLite berkata...

mm...anak sy tahun ni last sekolah rendah. Thn depan semua dh menengah...
Sekolah rendah ngan hal sekolah rendah....sekolah menengah ngan hal2 sekolah menengah, huhu..

pak long berkata...

salam GH....
haah kan..cikgu macam blur jer..

pak long berkata...

salam...
ambo supa demo jah..REDO jah

pak long berkata...

salam..
betul kan....macam hal yg mencabar buat anak-anak zaman ni

Outbound Indonesia berkata...

salam excellent,

Kunjungi Website kami http://www.outboundindonesia.com/

Terima Kasih

solehah berkata...

tak de hala tuju..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...