Kengkawan ( المرافقون )

Sabtu, 26 Mac 2011

Kenangan Mengusik Jiwer

selalu kita tengok moto mat rempit buat villy. belom kira dasat lagi tu. kali ni tengok catpiler villy. baru nama ganaz. yang sebenarnya dulu aku memang bercita-cita nak drebar menatang ni. masa tunggu putusan spm aku pernah kerja jadi pembantu pam gris. pernah jugak la aku cuba bawak. tu pun masa kawan aku rehat. saspen jugak bawak menda ni. video ni aku sedut dalam utube. aku ada beli main jenis ni. sejak ada anak kecik abis hancus mainan tu. apapun aku memang minat gilers dengan jentolak.


vedio catpiler villy.


kata pak long : aku memang minat nak drebar menatang ni.

8 ulasan:

~~zAnAfAhMi~~ berkata...

haha...paklong ni buat saya gelak je, teringat mat akil kat kpg suami (budak lagi) suka sgt main 'sodok' ni...

pak long berkata...

salam buat Z...
main sodok ni memang best...kau memang sempoi...

Puan Kutu berkata...

haha budak2 kecik mmg suka tengok benda nie..:)

Zura berkata...

kelekar plak tgk jentolak tue buat villy..teringat anak buah sy...dia pantang nmpak bende alah nie..

d_LA berkata...

perghhh..backhoe pun bleh wheelie gak..hehe..mcm2 la dorg ni

pak long berkata...

salam puan...
tepat tu...bebudak kalau nengok menda ni mau tak berkelip mata

pak long berkata...

salam zura...
dreba berani maut jer berani buat menda tu

pak long berkata...

salam dla...
nanti nak blajor villy bekho...hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...