Kengkawan ( المرافقون )

Selasa, 1 Februari 2011

Yahooo...minyak naik lagi

Dulu berulang kerja naik kereta. Tup-tup minyak naik pi kerja pakai moto. Aikk naik lagi harga minyak untuk tahun ni. Nampak gaya kena naik basikal la macam ni.

pesan pak long : pasai apa selalu sangat rega minyak naik.

14 ulasan:

Lya Colours berkata...

hoih naik lagiiiiiii

Zura berkata...

sume naik pak long...

bunga berkata...

semua naik..bukan minyak jer..bila minyak dah naik..barang2 pom akan naik..cayalah..

ieMa ackLes berkata...

jom la kita sama2 jalan kaki

AISHA INANI berkata...

stress la..
asyik nak naik!
mmg kite tak guna kereta or moto, tp bila minyak naik, bila mintak duit belanja umi akan cakap,
"jimat2 la minyak dah la naik lagikk!" grrr

anismi berkata...

kalau minyak makin naik...pendeknya semua harga barang akan naik...yang teruknya kita semua...

pak long berkata...

salam lya..
naik dan tak kan turun tau...

pak long berkata...

salam zura..
betul tu zura...

pak long berkata...

salam buat bunga
maka terus la barang lain naik rega kan...

pak long berkata...

salam buan iema...
joma kita jalan kaki...jadi zaman tarzan, hehehe

pak long berkata...

salam aisha...
tu la dialog yang aisha akan dengor seterusnya..

pak long berkata...

salam buat anismi...
penguna la jadi sasarannya...sakit la kita kan ..

CEPET berkata...

berbasikal elok untuk kesihatan..tetapi tak disyorkan kepada para lelaki..jalan kaki jela..kalu naik public transport,perlukan minyak untuk bergerak jugak..tak lame lagi harga tambang pun naik..
xlama lagi barang2 pun naik harga..sume jadi demand..kesian bagi golongan yang tidak berkemampuan..tapi ade ke pihak atasan fikir?hurmm..

pak long berkata...

salam buat cepet...
moga terus ceria...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...