Kengkawan ( المرافقون )

Isnin, 14 Februari 2011

Imaza93 1st Giveaway




Hola....ni nak habaq mai, yang aku diTAG untuk joint kontest ni.


Tu dia gambaq header tuan empunya kontest. Sungguh chantek, kreatif dan seni (ayat skima bodek).Kontest ini diadakan bersempena followers nya yang ke 500. Aku jadi follower yang ke 517.Diharap dengan adanya kontest ni followersnya terus bertambah. Kawan ghamai,hati pun damai.


syarat lain yg perlu aku lakukan ialah....."Tag 2 orang kawan blogger"
Dengan penoh takzim aku tag 2 orang sahabat blogger aku,
mereka ialah......






Tarikh tamat :
13 Feb 2011-13 Apr 2011 .

jom kita meriahkan kontest ni.
Untuk jonit kontest ni, layarilah

8 ulasan:

n@m@n berkata...

good luck pak long!!

pak long berkata...

salam cikgu...
terima kasih singgah kat sini...

iza berkata...

Salam..
Gud luck paklong

pak long berkata...

salam iza...
nanderi iza...

imaza93 berkata...

Terima kasih Pak Long sudi join :) hehe^^ siap promote lagi ^^ terima kasih banyak2 ><

pak long berkata...

salam...
waaa..toke sudah mari ma...manyak terima kasih..

harleena berkata...

Pak Long... sori lambat balas. Weekend tak online. Terima kasih banyak2 pak long tag saya, cam tak percaya ada orang nak tag saya. heheheh.... Jap gi saya gi join ga tu. tgh masak lagi ni..

pak long berkata...

salam...
mekasih banyak yer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...