Kengkawan ( المرافقون )

Jumaat, 28 Januari 2011

Serupa Tapi Tak Sama


Bercerita bab kereta ni, aku nak tunjuk ada rim kereta yang serupa tapi tak sama. Cuba lihat tempat yang aku bulat dan anak panahkan tu. Terdapat perbezaan kan antara dua rim tersebut.

Kebiasaan rim mempunyai 4 boldnat tapi kereta misteri ini ada 3 jer boldnat. Bukan diubah suai tetapi yang ori keluar dari kilang. Sedangkan semua rim mempunyai 4 boldnat. Macammana kalau nak tukar dengan rim lain dan apakah perasaan orang telah membeli kereta ni.


Pesan pak long : beli apapun biaq la sama macam org ghamai pakai.

10 ulasan:

azieazah berkata...

Konon nak nampak lain dari yang lain, special ler skit.

tapi kalu dah susahkan diri sendiri, apa hal plak...

cikgu isza berkata...

atau mungkin juga dia tak perasan.. siapa tahu?

pak long berkata...

salam AA...
betulkan AA....kes naya tu..

pak long berkata...

salam buat cikgu...
haah kan...teruja nak pakai kereta..

AISHA INANI berkata...

kita tak reti la paklong hal2 kete nihhh..
just nak tumpang komen sat. heee.

missgee berkata...

Pembeli kena alert..
Tapi yg kurang reti
seperti saya..
main langgar je..
huhuhu

pak long berkata...

salam aisha..
mekasih singgah umah pak long...

pak long berkata...

salam buat MG...
biasa la kan org pompuan tak reti sangat bab keter...janji bahagia dah ler..

n@m@n berkata...

jom nyanyi kita serupa..kita serupa..

cik ubi berkata...

macang2...huhu..seb baek xde satu bolt je an pak long..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...