Kengkawan ( المرافقون )

Selasa, 11 Mei 2010

Wasiat Datang Lagi


1.Thank & link the person that gave you the cik Cow (JGN LUPA COPY PIC)

Wasiat ni aku terima dari :


http://naufalnnureen.blogspot.com


http://seindahbayu.blogspot.com/

Terima kasih banyak bagi wasiat ni...jasamu tetap dikenang. Siap la lembu ni pakai kena juai la tak lama lagi.



2. Bagi balik wasiat ni kat 7 bloggers yg paling active or 7 paling tak

active..hahaha











3. Bagi tau diorang ni yg diorang dapat wasiat dari orang kaya kg sepening lalat




4. cerita 3 perkara apa yg anda selalu buat sambil tgk tv

1. makan keropok tu dah mesti.

2. jadi pengomen

3. hayati pemandangan dalam citer tu.


5. Makan pelik yang pernah anda makan

1. Gondang masak rendang pedas.


2 Belalang Goreng.


3. Gangan kuning ikan wadik.


6-cuba bg tau brp orng dah kawan anda kat FACEBOOK



7-paberet soalan ni.....camner korng berjumpa spouse korang or pakwe or makwe...


Ok ...aku dah selesaikan wasiat yang aku dapat. Moga kalau ada wasiat yang lagi sempoi bagi la kat aku..aku pasti jawab.

17 ulasan:

Fina Fento berkata...

salam paklong..
saya pn dapat wasiat ni jugak..tapi tak buat lagi :P

pak long berkata...

salam buat fina...
yer ker..
ni dah lama dah dapat wasiat ni..kena jawab jugak la...utang perlu diselesaikan..

Nurhidayah Shamsury berkata...

susah ye nk wt wafiat pak long ni..fb kt ofc i dah kene block..x leh nk tgk bp fwenz yg ade..

maiyah berkata...

simpan wasiat tu bebaik hehe.. mmg bahagia

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

ohhh pilihan omak :)

missgee berkata...

Owhh!!
Belalang goreng???
Menarik..hehehe

cikgu isza berkata...

salam,
dah jual lembu tu nanti.. untung jangan lupa bahagi dua :)

annie berkata...

Paklong, mcm nak balas dendam je..hehehehehe...nak kena jawab ke?

pak long berkata...

salam buat nur..
nur kena jawab wasiat ni tau..arahan pengarah...huhuhuhu

pak long berkata...

salam buat maiyah..
dah 3 ekor dapat lembu..atok kayo....

pak long berkata...

salam buat miss lolly...
haah kita bagi mak kiter carikkan jodohnyer..

pak long berkata...

salam buat missgee..
yes..belalang goreng memang sedap...manis rasanya..

pak long berkata...

salam buat cikgu..
no hal...sekarang kita da ada 3 ekor kita buat sambutan hari guru....baru meriahhhhhhh..

pak long berkata...

salam buat annie....
ko wajib jawab..kalau tak penghulu kg sipening lalat saman...ada paham...huhuhuhu

helena's berkata...

best gile paklong buat tag nih.hehe

makanan yang pelik tu sumpah memang pelik paklong!

pak long berkata...

salam buat cik hel..
pelik tapi sedap tau...

adiwarnatasya berkata...

Owahhh;best tag kali ni Pak Long:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...