Kengkawan ( المرافقون )

Khamis, 1 April 2010

Bersama OSTAD

Assalamualaikum…

Terdapat bezanya antara “Ustaz” dan “Ostad”. Kalau ustaz ia memang lengkap ilmu agama dan hebat amalannya. Tetapi kalau ostad ni macam aku la…masih belajar dalam selok-belok ilmu agama . Kali ni aku nak berkongsi sesuatu tentang Selawat Syifa’.



video

Harapan OSTAD : moga kita memperolehi kebaikan dari ent3 ostad kali ni.

16 ulasan:

mama ju, berkata...

salam cikgu

Lama tak jumpa!

pak long berkata...

salam buat mama ju..
amboi lama tak mai umah kita...mekasih banyak buat mama..

Kunang-Kunang berkata...

Salam Cikgu,

Bagus orang yang rajin brselawat, sebab bila berselawat banyak pahala yang Allah berikan. Itu tanda kita cintakan Rasul kita tu.

Cikgu, panggil ustaz ni kena betul2, sebab kadang2 ada orang bila nak cepat dia sebut 'stat' jer. Kata ustaz saya, 'stat' ni maksudnya stadium. Wallahuwa'llam

pak long berkata...

salam buat kak ani..
betul tu kak...panggil kena betul..tidak lain maknanya....moga akak terus dirahmati ALLAH

annie berkata...

Salam ostad...hehehe...

DDrfauziah berkata...

Aslmkm.
Arini ok la kut :) Aritu, Kak G terhanging dekat ur blog ni punya la lama ... ujung2 abort jer :)
Baguslah berkongsi selawat shifa ni ... terus amalkan bersama doa shifa juga ya, supaya sentiasa terpelihara. Insya Allah, amin.

naz berkata...

pahala ni ostad

pak long berkata...

salam buat annie..
walaikumsalam....tak nak bagi adiah ker kat ostad..huhuhu

pak long berkata...

walaikumsalam kak G...
mekasih banyak buat kak G singgah jengok blog kita...moga ada hikmahnya...

pak long berkata...

salam buat naz...
ostad nak pi ziarah blog hang...siapkan la kopi "O"..

maiyah berkata...

makasih ostad..

missgee berkata...

Assalamualaikum ostad :)

haziqah berkata...

cikgu..saya suka en3 yg nehh=)

pak long berkata...

salam buat maiyah...
tunggu siri berbicara bersama ostad...hehehehe

pak long berkata...

salam buat missgee...
waalaikumsalam cikgu...per kabor..?

pak long berkata...

salam buat haziqah...
mekasih banyak...moga kita dapat sesuatu dari ent3 sempoi tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...