Kengkawan ( المرافقون )

Rabu, 3 Mac 2010

Tajuk Blog Yang Sensasi

Petang yang nyaman.Aku jenjalan makan angin kat senarai bacaan blog aku .Banyak blog yang aku singgah. Tapi inilah senarai tajuk blog yang menambat jiwa. Kalau dikaji pada tajuk yang diilhamkan ia menunjukkan bahawa kekuatan hujah tajuk dan isi memang hebat kaitannya.



















Malam ini aku akan terus lagi mencari tajuk-tajuk hebat untuk aku baca.....

22 ulasan:

n@m@n berkata...

ala..tajuk sy xbest..hehe

Kancilbiru berkata...

rajin betul pak long ni mencari ya....

Sertai Contest Aku & Kancilbiru!

annie berkata...

salam paklong, terima kasih lagi sekali masukkan blog saya dalam senarai, tapi apa sensasinya tajuk tu? Tak best langsung....hehehe

Aus MeLankoLik berkata...

teruskan pak loong...
hahaha..
pak long da kena terjah kat blog cik hel...
hahahaha..

Jijahh @ f.k berkata...

pak long memang rajin singgah blog ... jalan jalan komen komen ... hehhe datang banting nanti .. jijah banjer Teh C Peng Special K .. hehehe

cikgu isza berkata...

uikkk.. kita pun ada.. trima kasih bebanyak :), menjadi isu sekarang tajuk tu.. anak2 sekarang kan ke dah kedevance.. ;D

Syima Boyd berkata...

saya tiada tajuk menarik...

Kunang-Kunang berkata...

salam cikgu, tak nak singgah shah alam rumah akak. ada asam bawa balik dari penang. jemput singgah

DDrfauziah berkata...

Aslmkm.
:) hmmm ... blog Kak G pun masuk senarai ya? Terima kasih bbyk. :)
Semoga usaha Pak Long yang baik ini dapat juga mendorong bloggers lain utk turut membaca dengan lebih meluas lagi & mendapat manafaat juga dari semua paparan, Insya Allah.

pak long berkata...

salam buat naman..
alal...jangan cakap cam tu....ni malam masih berjalan lagi...nak jengok blog naman...

pak long berkata...

salam buat kancil biru..
waa... best ni...nak joint la..tungguuuuuuuuuuu

pak long berkata...

salam buat annie...
satu info tau...ada menda penting yang pak long dapat...

pak long berkata...

salam baut aus...
mekasih banyak singgah....
nanti nak jengok blog aus...caya la..

pak long berkata...

salam buat jijah...
mekasih banyak buat jijah..blanjer jangan tak blanjer..

pak long berkata...

salam buat cikgu...
tajuk tu buat pak long seram sejuk tau...memang menarik...

pak long berkata...

salam buat syima...
ala..nanti pak long jengok blog syima...teksi ni masih berjalan sepanjang malam...hehehehe

pak long berkata...

salam buat kak ani...
waa...best ni..adiah spesel dari shah alam..mekasih kak ani...

pak long berkata...

salam buat kak G...
entri akak kali ni paling sensasi..teruja membacanya...buat kak G...moga ada hikmahnya..

Mawar_berduri berkata...

hihi..Salam Pak Long..
Tak sangka plak tajuk N3 sy pun ade?
tapi Menarik ke ? huhuhu
Thanks ye Pak Long senaraikan blog sy yg tak seberapa itew....

cik ros berkata...

hehe..cik ros nye tajuk entry tag tu pn ada gak...

best ke...ke sbb paklong kena tag dgn cik ros...=D...

ape pn thnks pak long...=))

Tanpa Nama berkata...

Simpler and easier just links london various facets of being married the ought links london jewellery to be obtained and tradition recently indicated links of london sale actually divided regarding the bride's family, links of london silver the groom's family, as well as the groom himself. discount links of london Over are the days where the bride's parents insures links of london ring uk every single thing make a list of to links of london friendship bracelets sale perfect detail. For a short period, tradition had shifted this obligation to qualify for the links sweetie bracelet three parties soon discussed the following., a response, links of london earrings as well as ever-popular brunch. Experience entered production although there required to links of london necklaces sale twelve inches into your market by the grooms telephone and therefore bridal individual.

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

paklongggggg,,,,...

lama tak bertegur sapa....

sht ka?? amboi sensasi sungguh tajuk2 ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...