Kengkawan ( المرافقون )

Khamis, 11 Mac 2010

Tag datang lagi

Yeee......haaaaa....Tag datang lagi...dari siapa....pic kat bawah tu yang "mengetag" aku.....Laydee_N nama penanya..

Sembah salam aku ucapkan,

Buat LaydeeN yang jauh dimata,

Jawapan TAG aku sertakan,

Tonton video-clip tahulah cerita,


video

sekian, seadanya.....

8 ulasan:

maiyah berkata...

hehe.. langsaii

Nida berkata...

Bestlah pantun Pak Long.. Nida ni suka berpantun tapi tak semahir Pak Long.. nanti ajarkan boleh? :)

MAMASYAZA berkata...

amboi rajin betol pak long jwb tag, siap ada video clip lg...pak long mmg terror berpantun ekkk...maklumla cikgu...su kalo bab berpantun, lemahhhh

pak long berkata...

salam buat maiyah..
haah..dah langsai utang..lega..sedang mengunggu tag lagi...hehehehe

pak long berkata...

salam buat nida...
nak ajor kan...no hal..nanti nak buat tutor bab pantun...hehehe..jangan marah aa..gurau jer..

pak long berkata...

salam buat mamasyaza....
mekasih banyak diucapkan buat mama...nanti mama tag la pak long...pak long buat jawapan yang paling spesel...

*Dak kecikkk* berkata...

paklong ni mmg terer bab2 pntun ni kang..salute la kt pklong.
:)

pak long berkata...

salam buat dak kecikkk...
dulu ingat nak joint boria..tapi dok perak..sebab boria kat penang..boria memang banyak pantun...mekasih buat dak kecikkk sebab singgah kat blog pak long..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...