Kengkawan ( المرافقون )

Sabtu, 20 Mac 2010

Tag Arwad Cik Hel

Aku dapat arwad ni dah banyak kali. Tapi cik hel TAG aku dengan arwad ni. Maka dengan ini aku nak jawab TAG secara JAMAK iaitu buat semua yang pernah bagi ARWAD ni kat aku. Sesungguhnya anda semua sentiasa dalam ingatan. Tanpa anda sepilah blog aku.....waaaa...jiwang.. bawang.. rewang aku...


Ni soalan pilihan aku dari tag tu....
pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic
Tapi...aku nak TAG semua kengkawan yang sudi jadi sahabat aku...terimalah Tag ini dengan hati yang terpaksa..keh..keh..keh..






State 7 things about yourself....
tapi aku bagi 3 jer tentang aku....kalau nak tahu wajib tonton vedio ni...tak tonton anda tak tahu....ada mata tengok..ada telinga dengor...yang buta maap la erk...



itu maknanya aku insan tak punya wang..hanya punya perasaan....huhu



ni prinsip aku...no gosip-gosip...


impian paling utama...



Kalau ada sumur diladang.
dapat hamba menumpang mandi,
sekarang sumur dah tak der diladang,
ada air paip gi la bilik air mandi...

22 ulasan:

blueCITY® berkata...

salam,

tagtigtug lagi
ekekekkek...

kalau ada sumur diladang
boleh saya menumpang mandi
kalau ada gusti sumur di tv
sori sori tak mau pergi..

ekekekkeek

Sarah Zulkefli berkata...

pantun yg kreatif..caya la paklong!!! :)

adiwarnatasya berkata...

Owahhh Pak Long cayok2:)

pak long berkata...

salam buat cik biru...
adussss...nak kena balas ke pantun cik biru ni....

pak long berkata...

salam buat sarah....
mekasih banyak singgah umah kiter..nanti senang-senang singgah lagi erk....

pak long berkata...

salam baut cik adi...
ni maknanya cik adi kena tag tau...jawab jangan tak jawab....huhuhuhu

maiyah berkata...

hehe.. jwb jgn x jwb

pak long berkata...

salam buat maiyah...
lega dah terjawab..

*Dak kecikkk* berkata...

hahahhaaaa,sgoh kreatif..
sokkkaaaaa,sokkkaaa

pak long berkata...

salam buat dah kecikkk...
mekaish singgah kat umah pak long...lain kali singgah lagi erk...moga terus ceria

helena's berkata...

salam paklong..
hahahaha..kreatif gila lag paklong.saya suka!

video last tuh.hahahaha!

time kasih paklong..

pak long berkata...

salam buat cik hel...
vedio last tu pak long lagiiii suker...huhuhu..klasssss ko cik hel..

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

hahhahahahah !

menarik gilerrrrrrrrrr !

Aida Ali berkata...

Salam. Ramainya peminat pak Long..

Centado berkata...

heh..
beautifull halal tag
:D

pak long berkata...

salam buat miss lolly....
nanti kalau miss lolly kena tag...jangan lupa tag pak long aaa....

pak long berkata...

salam buat kak aida...
berkawan biar berjuta...berkasih biar satu...

pak long berkata...

salam buat cantado...
mekasih banyak singgah umah kiter....

DDrfauziah berkata...

Aslmkm.
Camne nak syer award dgn 300+ org Dik! ... apapun suka video tu, kempunan pula dgn dorian Perak ... hehehe.
Kak G nak berpantun juga ler:
Mana la ada sumur lagi
Habis ladang jadi bangunan
Ni Kak G bertandang pagi
Balas ziarah kawan rakan ... :)

pak long berkata...

salam buat kak G..
fuhhh hebat pantun akak...nanti nak buat peraduan berbalas pantun.

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

gosip2... perghh

gosip pon da lagu??

caya lah..

pak long berkata...

salam buat cik gadis..
memang best kan lagu gosip tu..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...