Kengkawan ( المرافقون )

Ahad, 3 Januari 2010

Berita Gempaq Tentang Edit Photo Contest





Fuhhh memang dasat contest yang dianjurkan oleh blogers Cik Ros....sehingga mendapat liputan meluas dalam akhbar...memang sah gempaq....ni yang buat aku teruja nak masuk bertanding...aper adiahnye cik ros ?...

ooppss...ni berita aku reka jer....tadi semasa aku ronda seluruh blog..aku dapat la menda ni...aku try la explor...maklum la aku ni baru jer berblog....jangan marah aaaa....buat cik ros...buat la banyak lagi contest...boleh aku masuk....moga cik ros terus berbahagia...caya la cik ros..


Ikhlas dari :-

14 ulasan:

PrinCe_TopEx berkata...

pehhh..nie ag gempak..
igtkn btol2 la td..
hahhahahah..

Lea Isnawi berkata...

nampak macam betul jer...
hahaha

cik ros berkata...

tau xpe..cik ros terkezut..ingat btul msuk paper td..haha

terlampau glamor namanye tu...=D..

insyaallah..ada rezeki lebih cik ros buat contest lg ye...(^_^)

♥♥♥CiNtA_Ati♥♥♥ berkata...

hehehhe...
pergh...gempaq la kalau real..hhuhu
pandai tol r..
wat kat mana?? ley kogsi?
heheh

pak long berkata...

salam buat prince..
saja baru dapat ilmu baru..
mekasih singgah...

pak long berkata...

salam lea....
sajer bagi gempaq...
buat lea appy selalu..

pak long berkata...

salam cik ros...
nak bagi cik ros glemour....
baru leh carik modal buat contest baru...

pak long berkata...

cik terompah...
nanti pak long bagi site menda tu...
kongsi ilmu sesama kiter..

♥♥♥CiNtA_Ati♥♥♥ berkata...

ok2..sye 2nggu...
heheh

Maiyah berkata...

skrg sana sini dok berkontes.. cam nak wat gak nih ;)

pak long berkata...

salam maiyah..
ok la tu...buat boleh pak long masuk...tengah xsaited ngan contest ni...hehehe

pak long berkata...

salam cik mawar.
pak long dah sent dah...
cam mana dapat tak..?

ISZA berkata...

amboi2 pak long,
de pe2 ke? hehehe

pak long berkata...

salam cikgu..
kiter send site cam ner buat keratan akhbar tu..
jangan jeles aaaa...hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...