Kengkawan ( المرافقون )

Jumaat, 11 Disember 2009

Aspalela Versi semput

video

Catatan Santai

Kali ni aku nak buat catatan santai ala-ala relex gitu. yer la kan cuti sekolah. tak nak beban minda. keluaran kali ni aku post lagu aspalela versi semput. ni anak murid aku paling spoting. pasal nyanyi dia paling minat. ala..... dulu kan gempaq nagan lagu aspalela nyanyian apek. kat sekolah aku lagu ni dok carta paling popular. ni aku rakam dalam tahun 2008. apa-apapun kita layan jer klip video ni. moga terhibur.

2 ulasan:

rosnanie berkata...

Hehe.. budak2, disuruh buat apa yang diaorang suka, seronok ler dia

pak long berkata...

haah kan..tu yang seronok buat koleksi gelagat mereka ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...