Kengkawan ( المرافقون )

Sabtu, 6 Mac 2010

Tag Versi Hantu Durian

Cara Tag ni : anda perlu mencari sesiapa yang anda minat dan jadi pujaan hati. Lepas itu jawab la soalan tag tu.

Aku memang meminati OPET.Sesungguhnya memang aku cukup minat dengan dia....jangan tanya banyak soalan....aku ada soalan lain yang perlu dijawab....kerana nak tunaikan hajat cikgu isza....

SOALAN KAMIKAZI :-

1. apakah hubungan anda dengan dia...

minat makan durian.







2. 5 impression terhadap dia?

- comey

- sama-sama jadi hantu durian

- makhluk asing

- suka dengan bahasanya

- nak tinggal kat umahnya..(boleh makan durian kaler merah)

3. Perkara yang paling memorable dia lakukan kepada awak?

- keletahnya dalam filem

4. Perkara yang paling memorable dia katakan pada awak?

Pasipaga...pasipaga..pasipaga

5. kalau dia kekasih awak?

tak leh jadi kekasih...jantina dia tah sahih.





6. kalau dia jadi musuh awak?

Cuba baca amaran sebelah kiri tu....







7. kalau dia kekasih awak, awak akan??

Opet..I love you darling....

8. kalau dia jadi musuh awak mungkin kerana

mak dia anggap aku ni geng pak mail n singh

9. overall impression tentang dia?

Tomey teramat

10. the most desirable thing to do to her/him

Ajak dia pi sekolah sekali ngan aku

11. apakah awak rasa pandangan orang terhadap awak?
orang buta tak boleh pandang aku...hehehehe

12.apakah sebenarnya perangai anda?

Slamber santai....

13. perangai anda yang anda benci?

Takut pada malam yg gelap...eeeeee...ada antu






14. orang yang anda ingin bersama...

Tengok la sapa yang aku pilih...










15. katakan sesuatu untuk orang-orang yang suka anda


video

16. tag 5 orang

-1. chik hel- http://helenalatisha.blogspot.com/

-2. Rauna safia- http://raunasafia.blogspot.com/

-3. naman - http://naman0807.blogspot.com/

- 4. sizuka - http://sizuka24.blogspot.com/

- 5 cik mawar -http://fromthepasttothefuture.blogspot.com/

17. no 2 ada hubungan dengan siapa?

Dengan pemuda jepun...(gurau jer cik usagi)

18. no 3 lelaki atau perempuan?dan ada hubungan dgn sape?

Lelaki ada hubungan dengan kementerian pendidikan malaysia...

19. no 1 single kah?

Setahu aku dia single-mingle...hehehehe

20. no 4 belajar apa?

- yang aku tahu dia studen...nak tahu lebih lanjut pi la dekat blog dia.

21. no 5 buat ape...

Try terjah blog dia..asik aku jer bagitau…

10 ulasan:

cikgu isza berkata...

Ah ha.. terkejut mak!
trima kasih pak long..
tag yang membawa bahagia :)
pilihan pak long memang comey cam pak long..
;D

Aus MeLankoLik berkata...

hahahak..
sempoi la paklong...
ingat tadi video tu pak long nak kate i luv u ke..
hahahak....

main gitar ke..

last2...TEKJOT MAK !!! hahahak..

pak long berkata...

salam buat cikgu isza...
berpeluh jugak nak tunaikan hajat sahabat ni...hehehehe...nanti kalau kena tag....tag la pak long erk...gua caya lu...

pak long berkata...

salam buat aus...
ni ada tag masuk lagi....ingat aus adalah calonnya....tungguuuuuuuu

::SizuKa:: berkata...

hahahah....sorry pak long...

baru perasan kena tag..hehehhe..

nanti i jawab okey...insyaALlah..~

pak long berkata...

salam buat sizuka...
jawab jangan tak jawab...buat sizuka didoakan moga terus berbahagia

::SizuKa:: berkata...

pak long.. tak faham la tag ni. apa kaitan opet tu? pastu hantu durian tu sape sebenarnya? erk.

pak long berkata...

salam buat sizuka..
kita kena cari sapa-sapa yg kita minat..pastu jawab la soalan tu..

Rauna_safia berkata...

Hahahah..sgt comey.....suka enteri ini...hehehehe

pak long berkata...

salam buat usagi...
yer ker...tekejot mak...hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...