Kengkawan ( المرافقون )

Jumaat, 1 Januari 2010

Contest Hitam-pUtih


EDIT PHOTO CONTEST










aku jelajah punya jelajah banyak blog..aku baca ada contest tentang gambaq hitam-putih...aku saja ja nak cuba...aku buat la pic misteri aku jadi hitam-putih...saja jer aku buat...aku pun baru lagi dalam berblog ni...apapun aku nak jugak cuba...tak menang pun tak pa....aku boleh buat destop latar laptop aku...

Ikhlas dari :-

6 ulasan:

Zizaq berkata...

Salam perkenalan & Selamat Tahun Baru kpd Pak Long. Dpt nama dr Kak G @ 'A Different Perspective' td.

pak long berkata...

salam buat zizaq..
mekasih banyak sudi singgah blog pak long..
terbaik antara yang terbaik..

cik EPAL berkata...

nice picture :)

cik ros berkata...

thnks paklong join contest cik ros..

tggu result 21/01/2010 k ^_^V

pak long berkata...

salam cik epal..
mekaish banyak..saja-saja jer try..

pak long berkata...

salam cik ros...
yes,,,penerbit dah terima masuk bertanding...bestnyer...menang kalah no hal...janji aku dah masuk pertandingan anjuran cik ros

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...