Kengkawan ( المرافقون )

Selasa, 15 Disember 2009

Bahan Bantu Mengajar

Video Bahan mengajar Bahasa Melayu.



Kali ni aku nak post tentang Bahan Bantu Mengajar yang aku edit sendiri. Bahan ni dah aku guna dan ternyata berjaya. Bahan-bahan macam ni la yang boleh menarik minat murid.... Kalau setakat baca buku teks..apa barang bro...sapa pun boleh ngajaq...kena la kreatif sikit...tambah sekarang ni kat sekolah dah dilengkapi ngan LCD dan laptop free...guna semaksima mungkin...lebih dari ”Impak Maksima”....
Bahan-bahan bantu ngajaq aku banyak aku letak kat sini....(klik sini). nak donlod bahan ngajaq power point semua ada kat site tu...

Ikhlas dari :-

6 ulasan:

Chik Na berkata...

kreatif la cara pak long mengajar...memang akan menarik minat pelajar..

Alangkah bagusnya kalu faiz dapat cikgu macam pak long :-)

pak long berkata...

Salam buat chik na...
dulu mana ada cam zaman sekarang kan chik na...
apapun kita tetap bertuah...
salam ingatan baut chik na

rosnanie berkata...

bagus usaha paklong, macam ni bukan budak2 ajer suka, yg dah tak budak pun suker

pak long berkata...

salam..
betui tu...serupa nengok filem kan...tentu best....tak dapat jawab pun boleh nengok iklan free...
apapun mekasih banyak buat kak rose

izazin berkata...

Salam, jgn perlekehkan buku teks cikgu. Kerajaan dah berhabis banyak duit mengedit, tulis dan terbit buku teks.Gunakan buku teks semaksimum mungkin. Itu pesan jemaah nazir.

pak long berkata...

guna tu tetap guna..tapi jangan sampai terus-terusan guna buku teks..
apapun janji bahagia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...